fbpx

Case: YULU

Klant: YULU
Onze diensten: Strategie, concepting, productie 
Periode: 2020

Introductie

YULU is een internationaal bedrijf dat games en speelgoed creëert, ontwerpt, produceert en op de markt brengt. Een voorbeeld van zo’n spel is Break The Board, een spel waarbij kinderen de echt Ninja ervaring krijgen en een houten bord moeten doorslaan. Een spel spelen is een ervaring oftewel More play, more fun!

Impact

6e video bovenaan in Google.

17.600+ views op YouTube en TikTok.

Video's voor drie verschillende kanalen.

Strategie

Omdat YULU zich richt op de internationale markt vraagt dat om video’s die dat ook uitstralen. De strategie van Grow Media zorgt ervoor dat consumenten echt fan worden van het merk en meer willen zien. Niet één spel, maar een vast klantenbase voor alles wat YULU produceert.

B2B

Voor YULU is niet alleen het verkopen van games en speelgoed aan consumenten van belang. Met behulp van video content kan YULU concepten en eindproducten aanbieden aan partners over de rest van de wereld. Om die reden maakt Grow Media video’s die de basis maar vooral de beleving van de spellen en/of het speelgoed vertellen in beeld.

TikTok vs. YouTube

Het videolandschap wordt steeds breder en dat zien we terug in nieuwe platforms als TikTok. Naast een goede video strategie op YouTube werkt Grow Media ook crossmediaal en zijn wij flexibel met video’s speciaal voor andere platforms. Zo zijn er voor onder andere Break The Board zowel content voor op YouTube als TikTok gemaakt, om de doelgroep zo goed mogelijk te blijven bereiken.

Ben jij ook benieuwd wat Grow Media voor jou kan betekenen?