fbpx

Veel ondernemers krijgen een burnout door het najagen van duizenden volgers, maar... 

Je hebt maar
100 echte fans nodig voor een gezonde business

En die bereik je het snelste met video

Echte fans belangrijker dan veel volgers

Je hebt niks aan duizenden volgers die niks bij je kopen.

Video's met kwaliteit winnen altijd

Goed is beter dan veel. Kwaliteitsvideo's maken fans.

Een mening durven hebben is key 

Er zijn genoeg dezelfde video's. Durf anders te zijn.

# Principe 1

Een handvol echte fans die bij jou kopen zijn veel waardevoller dan duizenden stille volgers

Hoeveel bedrijven ken jij die er alles aan doen om veel volgers te krijgen? Betrap je jezelf er ook op? Er zijn zelfs bedrijven die hun volgers inkopen. Hoeveel volgers heb jij op je social media kanalen? Hoeveel van die volgers zijn jouw echte fan? Een fan is iemand die op alles van jou reageert en alles van jou leest, deelt en koopt.


Als jij een B2B hebt dan heb je aan 100 echte fans voldoende om een gezond bedrijf te runnen.

# Principe 2

Kwaliteitsvideo's die je af en toe plaatst winnen het altijd van middelmatige nikszeggende dagelijkse video's

Éen video gaat jouw business niet laten groeien. Tuurlijk, als jij een dure commercial laat maken dan ga je sales krijgen. Mensen hebben een probleem, zien jouw oplossing en kopen je product. Maar dan zijn ze weg. De mensen hebben waarschijnlijk jouw bedrijfsnaam niet eens onthouden. De volgende keer moet je weer net zoveel geld uitgeven aan een video om een sale te krijgen.


Aan de andere kant van het spectrum heb je de aanhangers van de Gary Vaynerchuk filosofie. Die zegt: posten, posten, posten. Op Instagram 3x per dag. Op Youtube 1x per dag. Op TikTok 3x per dag. De kans is groot dat je ook wel eens enthousiast bent geworden van dit principe, omdat het succes propageert. 


Wij hebben gezien dat de laatste filosofie vooral resulteert in veel stress en geen resultaten. De Heilige Graal ligt precies tussen deze twee bovenstaande voorbeelden in.

grow media

# Principe 3

Met een uitgesproken mening durf je mensen voor jouw bedrijf te laten kiezen

Heel veel bedrijven weten dat video scoort, maar weten niet hoe ze het aan moeten pakken. Nikszeggende, te algemene video's zijn het resultaat. Ook als ze het professioneel laten aanpakken. Het ziet er wel dan mooi uit, maar de inhoud is nog steeds te algemeen en niet onderscheidend.


Veel mensen vinden het soms wel boeiend, kunnen de video's zelfs liken, maar zullen jou nooit onthouden. Het resultaat: Een video met een hele berg kijkers, maar weinig likes en reacties. En erger nog: Niemand van die kijkers heeft uiteindelijk iets bij je gekocht. 


Wij zorgen ervoor dat jij je durft uit te spreken. Video's waarin jij laat blijken wat jou anders maakt dan je concurrenten. Als je dat doet, worden mensen fan van je.

Begin vandaag: Bouw een publiek van
100 echte fans

Wij hebben een makkelijk 3 stappenplan gemaakt die jou precies laat zien wat je moet doen om 100 echte fans te krijgen. Het maakt niet uit of je van 0 begint, of als je al veel volgers hebt.

Dit is Grow Media

Ontmoet ons team

eigenaar/creatief directeur

Bart Boonstra

Bart heeft in 2017 Grow Media opgericht. De focus is altijd geweest om video's te maken voor bedrijven die écht werken.

stagiair filmmaker

Stan Lemmen

Stan is koning animatie. De creatiefste van ons hele team. Als je hem een opdracht geeft, wordt het altijd nog vetter.

marjolein oomen

strateeg/eindredacteur

Marjolein Oomen

Zonder Marjolein geen Grow Media. Marjolein is verantwoordelijk voor de winnende strategieën die we bedenken en doorvoeren.

filmmaker/storyteller

Elke van Veenendaal

Onze top storyteller. Verantwoordelijk voor de meeste van onze mooie Oranje Fonds video's.

eindproducent/filmmaker

Dennis Haage

Top video's maken is een ingewikkelde puzzel. Laten we zeggen dat Dennis heel goed kan puzzelen.

producer/p.a.

Mascha Teirlinck

Moet iets geregeld worden? Mascha fixt het wel. Een absoluut onmisbare spil voor Grow Media.

Ons verhaal

Hoe het begon

Oprichter Bart Boonstra heeft na zijn studie Mediatechnologie jarenlange online en tv- ervaring opgedaan als presentator bij tv zenders als SBS 6, NET 5 en Nickelodeon. Naast presenteren, ging hij ook steeds meer produceren, wat zijn twee passies (techniek en presentatie) samenbracht. Met zijn ervaring voor de camera wist hij hoe het achter de schermen eraan toe ging en hoe het beter kon en moest.

Onze groei

Van video's maken voor kleine bedrijven op de zolderkamer tot het maken van complete webseries en tv commercials voor grote bedrijven en stichtingen is snel gegaan. Binnen drie jaar staat er een compleet team dat meer dan 150 video's per jaar produceert voor beginnende bedrijven dat willen groeien en al bestaande bedrijven die willen uitbreiden.

Grow Media is ontstaan uit de frustratie dat er te veel videoproductie bedrijven zijn die exact hetzelfde doen: Namelijk video's produceren zoals dat wordt gevraagd door bedrijven. Dat resulteert gegarandeerd in mislukking. Bedrijven willen namelijk bedrijfsvideo's. Dat werkt allang niet meer. Wij maken alleen video's die echte fans oplevert.

Anders dan anders

Grow Media is uitgegroeid tot een videobureau dat strategie, marketing en productie combineert. "U vraagt, wij draaien" doen we niet. We maken video's om de juiste doelgroep te bereiken en aan te trekken. Wij maken kwaliteitsvideo's, geen vlogs. Wij zorgen voor echte fans, geen makke volgers.

Een hecht team

Video's maken en bedenken doen we samen. Als een eenheid die elkaar aanvult, kritisch naar elkaar is en vooral veel lol met elkaar heeft. Samen werken om andere mensen te kunnen helpen. Maar ook jezelf en anderen ontwikkelen vinden wij belangrijk. Hier werken alleen mensen die weten wat ze willen, weten waar ze goed in zijn en elkaar juist daarom versterken. Uiteindelijk pluk jij daar de vruchten van.