
Portfolio

#1 Oranje Fonds
Voor het Oranje Fonds maken wij elk jaar meer dan 250 video's. We laten zien wat het Oranje Fonds doet en waarom het belangrijk is. Hoofddoel is en was o.a. het vergroten van de naams- en inhoudsbekendheid van het fonds. Daarom maken we series die de verhalen vertellen van de stichtingen die gesteund worden door het Oranje Fonds. Altijd emotie, altijd pakkend voor online. Onze video's hebben hierdoor bijgedragen aan het bereiken van hun doelen. We zijn heel trots op deze samenwerking.
Bijgedragen aan:
+8.000.000 minuten kijktijd
+5.500.000 weergaven
+2.00 min gemiddelde kijktijd
#2 IMU
Voor de IMU (de Internet Marketing Unie), maakten wij deze promo. Deze video ging direct viral. Het doel: 1800 stoelen vullen was binnen twee dagen gelukt. Er kwamen honderden goeie reacties op deze video. We bedachten een andere invalshoek dan normaal en wisten daarmee duizenden mensen enthousiast te krijgen voor dit event. Het event was dan ook binnen no-time gevuld.


#3 Branddeli / Intertoys
Voor Branddeli hebben wij voor merken als Pedigree en Intertoys campagnes gedraaid. Hiervoor heeft Grow Media inhoudelijk de video's bedacht en geproduceerd. De campagnes waren te zien op o.a. Nickelodeon en Disney. De vooraf gestelde doelen zijn allemaal ruimschoots gehaald.
#4 YULU
Voor speelgoedfabrikant YULU maakten wij een serie video's om hun speelgoed te verkopen. We maakten video's voor verschillende social platforms, maar vooral gericht op Tiktok. Direct was de campagne een mega succes. Yulu heeft inmiddels duizenden speelgoedwarenhuizen als klant om Break The Board te verkopen.
