fbpx

Benieuwd naar onze

Portfolio?

Grow Media maakt jaarlijks meer dan 150 video's voor kleine ondernemers, het MKB, TV, en de grootste bedrijven en stichtingen van Nederland. Hieronder vind je onze cases waar het meest trots op zijn. We laten zien hoe we hebben geholpen en hoe de bedrijven en stichtingen zijn gegroeid.

Onze TOP 3 Portfolio Cases

dots

#1 Oranje Fonds

Voor het Oranje Fonds maken wij elk jaar meer dan 100 video's. We laten zien wat het Oranje Fonds doet en waarom het belangrijk is. Hoofddoel is en was o.a. het vergroten van de naams- en inhoudsbekendheid van het fonds. Daarom maken we series die de verhalen vertellen van de stichtingen die gesteund worden door het Oranje Fonds. Altijd emotie, altijd pakkend voor online. Onze video's hebben hierdoor bijgedragen aan het bereiken van hun doelen. We zijn heel trots op deze samenwerking.

Bijgedragen aan: 
+5.000.000 minuten kijktijd 
+2.500.000 weergaven
+2.00 min gemiddelde kijktijd

#2 IMU

Voor de IMU (de Internet Marketing Unie), maakten wij deze promo. Deze video ging direct viral. Het doel: 1800 stoelen vullen was binnen twee dagen gelukt. Er kwamen honderden goeie reacties op deze video. We bedachten een andere invalshoek dan normaal en wisten daarmee duizenden mensen enthousiast te krijgen voor dit event. Het event was dan ook binnen no-time gevuld. 

dots
dots

#3 Branddeli / Intertoys

Voor Branddeli hebben wij voor merken als Pedigree en Intertoys campagnes gedraaid. Hiervoor heeft Grow Media inhoudelijk de video's bedacht en geproduceerd. De campagnes waren te zien op o.a. Nickelodeon en Disney. De vooraf gestelde doelen zijn allemaal ruimschoots gehaald.  

Bekijk ook andere cases en video's

Met veel passie en trots hebben wij al meer dan 1000 videos gemaakt! Dit is onze portfolio.

  • 1
  • 2
  • 3

ORANJE FONDS - Lieve verrassing in corona tijd


Veel mensen kunnen een hart onder de riem gebruiken in deze tijd. Wij zijn het land ingegaan om de hartverwarmende berichten te verspreiden die mensen op de website van het Oranje Fonds hebben achtergelaten.

IMU - Online Marketing tornado


Voor de IMU maakten wij deze video, die er mede voor zorgde dat hun nieuwe boek binnen een week compleet uitverkocht was.

BRANDDELI - INTERTOYS


Voor Branddeli maakte wij een campagne voor Intertoys. Kids konden hun verlanglijstje invullen en wij mochten "the lucky few" verrassen met alle cadeaus!

BRANDDELI - PEDIGREE


Voor de KNLTB maken wij een serie video's die allemaal als doel hebben om kinderen te laten blijven tennissen, of enthousiast te maken om ook te gaan tennissen! Doelstelling..

SOCIAL VIDEO's


Wij maken maandelijks tientallen video's voor onze vaste klanten. Zij krijgen wekelijks nieuwe video's voor al hun sociale kanalen, zodat ze exponentieel groeien.

Oranje fonds - Meer kansen voor jongeren


Voor het Oranje Fonds maakten we deze serie: Meer kansen voor jongeren. 12 afleveringen waarin we laten zien hoe jongeren door het Oranje Fonds en de stichtingen die zij steunen weer op het juiste pad belanden.

KNLTB - tenniskids


Voor de KNLTB maken wij een serie video's die allemaal als doel hebben om kinderen te laten blijven tennissen, of enthousiast te maken om ook te gaan tennissen! 

ORANJE FONDS - kerstvideo


Voor het Oranje Fonds maakten wij een video om alle mensen in het land te bedanken oor hun inzet en te stimuleren om volgend jaar nog meer te doen, door middel van deze kerstvideo.

Van utrecht voor utrecht


Voor Utrecht maakten we deze video om alle mensen in Utrecht een hart onder de riem te steken tijdens de Corona Crisis.

Hypnose instituut nederland - hypnonsens


Voor het Hypnose Instituut Nederland maken wij wekelijkse video's (Social Video's) over Hypnose. In deze serie Hypnonsens?! Bekrachtigt en ontkrachtigt Edwin Selij veel gehoorde meningen over Hypnose.

Ludens - mijn kind verveelt zich, wat moet ik doen?


Voor Ludens maakt Grow Media een serie video's die ouders en kinderen tips en tricks geven over opvoeden, of de kinderopvang. Door middel van animaties en een voice over, krijgen ouders waardevolle inzichten over hun kind.

IMU - AFTER MOVIE


Voor de IMU maakte wij een after movie van het AFAS Circustheater. Het doel van deze video is het enthousiasmeren van mensen voor toekomstige events.

Deze portfolio video gaat momenteel viral

 Soms is het goed om met je videomarketing strategie je budget te concentreren op één video, om zo in een keer meer mensen te kunnen bereiken. En dat is precies gebeurd met deze Glazen Huis video. Met deze video willen we het Oranje Fonds nog beter koppelen met het thema eenzaamheid. Deze video werd in no-time door meer dan 130.000 mensen bekeken op verschillende platformen.

Dit is waarom deze video werkt

  • Let op de intro: Deze pakt meteen de aandacht waardoor je blijft kijken. Het is absurd, vreemd en spannend tegelijkertijd.
  • Er loopt een timer af, waardoor je als kijker veel langer blijft kijken. Je wilt weten wat er gebeurt.

Wij werken onder andere voor 

Met passie en volledige overgave

Videos in combinatie met marketing
Hoe veel kost video marketing?
Videos inzetten voor de marketing
Hoe kun je het best video toepassen in je bedrijf?
Wat maakt een video goed?
Grote video marketing projecten

Wil jij onze beste case study worden?

Neem contact met ons op en wij maken samen van jouw bedrijf een converterende video motor.